marți, 21 aprilie 2009

MENIU PENTRU MASA DE PASTE - 2009

De Paste am pregatit... multe bunatati pentru cei dragi.
La finalul zilei am fost rupta de oboseala dar am avut satisfactia ca ceea ce am pregatit a fost foarte delicios si apreciate de toata lumea.
Ciorba si drobul de miel, mi-au iesit foarte gustoase (acestea le-am gatit pentru prima data), si vor fi nelipsite din meniul pentru masa noastra de Paste. (asa a zis sotul meu :))

Am avut in meniu asa:

-sunca fiarta cu hrean, reteta o gasiti aici,
-oua rosii,
-branza, ceapa verde, ridichi, masline negre, rosii, ardei gras,

-drob de miel, reteta o gasiti aici,
-chiftelute, reteta o gasiti aici,
-snitel din piept de pui, reteta o gasiti aici,

-salata de vinete, reteta o gasiti aici,

salata de boeuf, reteta o gasiti aici,
-ciorba de miel, reteta o gasiti aici,
-friptura de miel cu garnitura de cartofi, reteta o gasiti aici,
-saratele cu cascaval si susan,

-prajitura "televizor", reteta o gasiti aici,

-prajitura cu foi si crema caramel, reteta o gasiti aici,

-tort de "Paste 2009", reteta o gasiti aici,

-oua de Paste 2009
-aranjament de paste :)

Niciun comentariu: